مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:152021-07-24اقتصادي

راه اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری


سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از راه اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری در همدان خبرداد.

- ایسنا/همدان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از راه اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری در همدان خبرداد.

حسین مردانی با بیان اینکه یکی از مسائلی که کشور ما با آن دست به گریبان است مشکل کم آبی، خشکسالی و تغییر اقلیم است، اظهارکرد: این امر کیفیت زندگی بشر و سایر زیست مندان را تحت الشعاع قرار می دهد و لزوم صرفه جویی در مصرف آب و بهره وری در استفاده از این نعمت الهی را پررنگ تر می سازد.

شهر همدان نیز از این امر مستثنی نبوده و به دلیل کاهش نزولات جوی، و افزایش مصرف آب با معضل کم آبی روبرو است که در واقع در خصوص تأمین آب و آبرسانی به فضاهای سبز دچار بحران آب هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این راستا معاونت خدمات شهری شهرداری همدان راهبردها و سیاست هایی را برای جلوگیری از هدر رفت آب و استفاده بهینه از منابع آب موجود دنبال کرده است، افزود: یکی از استراتژی ها و راهبردهای مقابله با شرایط خشکسالی در فضای سبز همدان کنترل و بازرسی در نحوه آبیاری فضای سبز شهری است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در خصوص مدیریت صحیح و بازرسی و کنترل نحوه آبیاری فضای سبز شهری بیان کرد: این معاونت اقدام به تشکیل اکیپ نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری

راه اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری